Anastasia Starchenko i Gemma Coronado

3r d’ ESO optativa de revista

Els alumnes  de 1r d’ ESO van fer, al primer trimestre,  una activitat sobre les plantes  a l’ aula, en la qual van participar diferents assignatures.

Aquesta activitat la van començar al taller de tecnologia,  on  van tallar unes ampolles d’aigua per la meitat i després van foradar el tap per ficar-hi un fil i que hi passés aigua.  Ja a l’hort, a una meitat de l’ampolla hi van posar aigua i a l’altra pedra i sorra. Van escollir la planta que més els agradava i, finalment,  cadascú va posar la seva planta a la finestra de l’aula. A Visual i Plàstica van fer un rètol de fusta amb el nom de cada alumne per poder identificar la seva planta.

Alguns rètols que van fer els alumnes de 1r.

Els alumnes van fer aquesta activitat per a canviar l’ambient a classe i fer-la més maca.

Fotografies de l’activitat

Per poder valorar l’ activitat hem fet una enquesta anònima, que van omplir voluntàriament.

Us presentem els resultats:

Tot i que a la majoria dels alumnes de la classe els va agradar aquesta activitat, no han notat cap canvi a l’ambient de la classe.

La meitat dels alumnes no cuiden gaire  les seves plantes, sort que  gràcies al fil que comunica l’aigua amb la planta aquesta es rega sola.