De 1r a 4t: Reggeaton o pop

A primer d’ESO reggeaton

Aquesta enquesta tracta de la comparació dels estils de música entre els alumnes de 1r d’ESO i 4t d’ESO. Vam pensar que hi hauria una evolució entre aquest anys i per això ho volíem comprovar. Ens interessava saber si els adolescents d’avui en dia escoltaven tots la mateixa música i per això hem fet l’enquesta. Aquests són els nostres resultats.

1r:

Els cantants més comuns d’aquest gènere són:

Bad Bunny és el favorit al reggeaton: . Al pop és Ariadna Grande. Dintre el gènere de rap el més escoltat és Eminem. Al trap el cantant més escoltat és Kid Keo Al gènere de rock no hi ha preferit. En altres el més escoltat és Hamza Zaidi.

Vam preguntar si a la primària escoltaven aquesta música:

Vam preguntar als que escoltaven trap o reggeaton si els seus pares hi estaven d’acord:

La majoria dels pares estan d’acord, només una petita part no hi està.

A quart d’ESO pop

1r:

Es pot veure que el que més s’escolta és el gènere del Trap.

Els cantants més escoltats són:

El cantant més escoltat de reggeton és Bad Bunny. Al gènere de pop tenim un triple empat amb Justin Biber, Beyoncé i Ed Sheran. Dintre del rap el més escoltat és Eminem. Al trap, el més escoltat és Paulo Londra. Al rock, el cantant favorit dintre d’aquest gènere és Guns and Roses. Algunes persones han dit que escolten música de Mozart.

Vam preguntar si a primària també escoltaven aquesta música i va respondre això:

Vam fer la mateixa pregunta de si els seus pares hi estaven d’acord i va donar aquest resultat:

Ana Pareja

Anna Stoker

Víctor Andújar

3 respostes a De 1r a 4t: Reggeaton o pop

1. Janis Rodrigo diu:

La música em sembla un tema molt interessant i que sol agradar a tothom, m’ha agradat veure l’opinió dels alumnes.

2. Adria Gallardo diu:

Que Bon reportatge