QUANTA GENT FUMA DEL NOSTRE INSTITUT?

Vam fer un enquesta sobre quanta gent fuma al nostre institut, ja que en aquestes generacions molts adolescents fumen. Vam enquestar 1 classe per cada nivell i aquests són els resultats:

Taronja: 1r Batxi amb un 27%

Verd: 4t ESO amb un 27%

Blau: 1r ESO amb un 11%

Vermell: 2n ESO amb un 20%

Groc: 3r ESO amb un 10%

1r ESO

A partir d’una mostra de 30 alumnes un 11% fuma. Tots els fumadors d’aquest curs fumen fa més d’un i més d’un paquet a la setmana. La meitat diu que fumen per aconseguir popularitat i addicció i l’altre meitat per altres motius no especificats.

2n ESO

A partir d’una mostra de 43 alumnes un 20% fuma.  Un 77% d’aquests que fumen fa més d’un any i un 23% fa menys d’un any. Un 55% fuma menys d’un paquet a la setmana i un 45% més d’un paquet a la setmana. Tots ho fan per popularitat.

3r ESO

A partir d’una mostra de 28 alumnes un 10% fuma. Tots fumen fa més d’un any i menys d’un paquet a la setmana. Fumen per addicció i altres motius no especificats.

4t ESO

A partir d’una mostra de 42 alumnes un 16% fumen. Tots fumen fa més d’un any i més d’un paquet a la setmana. Han dit que ho fan per “moda”.

1r de batxillerat

A partir d’una mostra de 42 alumnes un 27% fumen. Un 66% fumen des de fa més d’un any i un 11% fa menys d’un anys.

Un 22% fuma més d’un paquet a la setmana i un 55%  menys d’un paquet a la setmana.

Un 33% fumen per addicció. Un 44% per popularitat i un dels alumnes va dir que fumava per estar col·locat i escoltar Anuel AA.

Un 22% dels alumnes que fumen no van respondre a les preguntes ja que van posar que fumaven molt de tant en tant.

Ana Maria Kikacheishvili, Mohamed Laatiki 3rC.

2 respostes a QUANTA GENT FUMA DEL NOSTRE INSTITUT?

1. 3agrup2.2 diu:

Em sembla al·lucinant que alumnes de primer fumin més que a tercer

2. Adrián diu:

Jo penso que els nois de l’institut no haurien de fumar perquè encara són molt joves per adonar-se de les conseqüències d’aquesta adicció.També penso que els diners que invirteixen els podrien utilitzar per altres coses.