Visita al parlament dels alumnes de 3r d’ESO

El passat 5 de desembre, els alumnes de 3r  ESO vam anar a visitar el parlament de Catalunya que està a Barcelona. Vam sortir de l`institut cap a les 8 i vam agafar el metro a les 8:35. Vam baixar a la parada Arc de Triomf i vam anar caminant fins al parc de la Ciutadella.

Un cop allà ens van dividir per classes i cada classe va entrar al parlament a una hora diferent. Quan una classe estava dins, les altres dues estaven omplint un dossier que ens van donar les profes i fent enquestes a la gent. A dins del parlament, ens van explicar la seva història i les diverses funcions que ha tingut al llarg del temps. Després vam entrar a l’hemicicle, que és la sala on es reuneixen tots els diputats. Quan vam sortir del parlament vam buscar a persones de diferents edats i sexe per fer-los enquestes de 10 preguntes cadascuna. Un cop vam acabar totes les activitats vam anar a visitar el  Mercat del Born. Cap a dos quarts de dues, vam agafar el tren per tornar a Sabadell.

En conclusió,vam aprender moltes  coses del parlament com per exemple quines funcions havia tingut abans de ser parlament. Ens ho vam passar molt bé i recomanem aquesta experiència.

Resultat d'imatges de fotos del parlament de catalunya
Iuliana,Elisabeth,Claudia 3rA