
Gaspar Mora
Entrevista a Gaspar Mora, acreditat teòleg moralista especialitzat en teologia moral fonamental i de la persona, vicedegà de la Facultat de Teologia de Catalunya. La seva darrera obra públicada, entre moltes altres, és “La vida cristiana. Teologia moral fonamental“, obra de referència per actualitzar el missatge de la revelació cristiana en el dia i en la nostra societat i món actual.
Aquesta entrevista és molt interessant per enquadrar la problemàtica de l’avortament i els tractament conductista que que d’ell se’n fa i per reflexionar sobre la resposta cristiana que cal donar. És recomanable per tracter el tema a Segon Cicle de Secundària i Batxillerat.
BON DIA!
som unes alumnes del institu ies de l’arboç estem realitzan un treball,que dura tot l’any.el nostre tema es l’avortament i unes de les questions es qe opinen les religions sobre l’embaraç(si ho permet o no..).espero qe ens pugui contestar moltes gracies BON DIA!
Hola!
Podeu trobar més informació a enllaç.