Club de lectura de pares i mares

El Club de lectura de mares i pares de l’Escola, s’ha volgut afegir a l’homenatge que s’ha fet a Tarragona a l’escriptora tarragonina Olga Xirinacs, donant exemple també als seus fills i filles, ja que tots els alumnes des de P3 fins a 6è de l’Escola, juntament amb les seves famílies i amb els mestres de l’Escola, han participat en aquests treballs i actes d’homenatge a aquesta gran escriptora.
El llibre triat va ser “No jugueu al cementiri” de l’Olga Xirinacs. Uns dels temes del llibre són el violoncelista Àngel Blasco, els instruments musicals i una colla d’amics que els uneix la passió per la música.
I per aquest motiu, els alumnes Carla Baseda, Daniel Lorenzo ,Josep Pallarés, i Andrea Palos fills d’alguns dels membres del Club de lectura de pares i mares, han obert la sessió del debat, tocant cadascú una peça musical amb el seu instrument musical i a continuació els pares i mares, han encetat el debat del llibre.

Aquest article ha estat publicat en Puntedu. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.