XII Certamen de lectura en veu alta

L’escola de Pràctiques de Tarragona, un any més està participant en el XII Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per l’Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
L’alumne que ens ha representat és Gerard Romeo Cassadó, que ha guanyat la primera fase de quarts de final i passa a la segona fase, les semifinals.
El veredicte dels membres del Jurat que li ha premiat la seva lectura ha estat el següent:
Per una lectura molt intensa i expressiva que ens ha mantingut “atrapats” en aconseguir transmetre emocions i sentiments.
Enhorabona, Gerard i cap a la segona fase.
També volem fer esment del nivell de qualitat d’acompanyament de l’Andrea Carbonell Liarte, alumna de 6è, que va quedar segona classificada com escola i que ha ajudat al Gerard preparant-se conjuntament. Enhorabona, també a l’Andrea.