Homenatge a l’Olga Xirinacs

L’escola s’ha sumat a l’homenatge que tota la ciutat fa a l’escriptora tarragonina Olga Xirinacs.
L’Olga ens ha visitat i hem pogut gaudir  de la seva companyia i de la seva conversa amable i enriquidora.
Alguns alumnes, representant  la seva classe, li han pogut  recitar  poemes i l’ han pogut entrevistar sobre aquelles qüestions que tenien curiositat en saber com quin va ser el seu primer poema que va escriure; o si va començar a escriure poemes des de molt petita o ja de gran; o dir-li que els agraden molt els seus poemes i animar-la a que continuï escrivint.
També els mestres han pogut gaudir una estoneta de la seva companyia entranyable.
L’Olga Xirinacs ha agraït tota la feina que havia fet l’alumnat, els mestres i les famílies.
Felicitats Olga!!!