• Inici
  • Qui sóc
  • Formació
    • CDDA
  • Experiències
  • Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)
    • Fonts d’informació
    • Aplicació
    • Intercanvi
  • Què piulem
Màrius Martínez i Martí

Menú Tanca

Màrius Martínez i Martí

Professor de ciències a secundària amb formació i deformació biològica. Arrelat darrerament al Barcelonès

mmart746@xtec.cat

blocs.xtec.cat/homeostasi/

@mmart746

Més a…

  • Inici
  • Qui sóc
  • Formació
    • CDDA
  • Experiències
  • Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)
    • Fonts d’informació
    • Aplicació
    • Intercanvi
  • Què piulem

Categories

Arxius

Etiquetes

1r BAT 2n BAT Bio 3r ESO 1617PODI 1718CDDA 1718CDDB 2016-2017 2017-2018 Activitats Alumnat Aprenentatge bacteris Batxillerat Biologia Blind colour CDDA CDDB CMC dades Daltonisme diapositives eines Experiències Fonts d'informació Gram laboratori laboratori virtual Lectures Malalties microrganismes Operadors Presentació Qui soc Què faig Què llegisc Què veig recursos reflexions Secundària tac tic Tinció de Gram video

GA Widget - there was a service error 400:Error calling GET https://www.googleapis.com/analytics/v3/management/accounts/4871134/webproperties/UA-4871134-7/profiles: (400) Universal Analytics is deprecated. Please migrate to GA4.
Powered By Google Analytics

© 2025 Màrius Martínez i Martí.

Gràcies al WordPress.

Autor Anders Norén.

El meu Symbaloo

symbaloo

Què veig
Llibreria

Mòdul 2. Fonts d’informació i estratègies de cerca

“Més enllà del Google o la Wikipèdia hi ha vida”, és una frase que sovint cal recordar a l’alumnat. Fins i tot, més enllà de la primera entrada…

CDDA, Fonts d'informació, Formació, General, Què veig 1718CDDA, 2017-2018, Blind colour, CDDA, Daltonisme, Fonts d'informació, recursos

Arranquem el curs CDDA debatent sobre preconceptes digitals

Comencem el curs sobre Competència Digital Docent Avançada (CDDA) amb diverses activitats, entre elles un fòrum de debat per tractar diferents aspectes (paper del professorat, idees preconcebudes, aspectes…

CDDA, Formació, General 1718CDDA, 2017-2018, CDDA, reflexions, tac

Tancant el 1718CDDB

En quatre línies plantegem una valoració del curs CDDB – Competència digital docent: Curs bàsic i del projecte derivat que esteu llegint El meu objectiu al triar el curs…

General, Què faig 1718CDDB, 2017-2018, CDDB, Què faig, reflexions

Vídeo M5 CDDB1718 Bufant i fent bombolles

Tot i que hi han hagut problemes de darrera hora amb l’editor triat per fer el vídeo i que he hagut de canviar finalment a VivaVideo i refer…

Experiències, General, Què faig 1718CDDB, 2017-2018, 3r ESO, Activitats, Alumnat, CDDB, diapositives, Experiències, laboratori, Què faig, video

Jugant amb la imatge, editant vídeos amb Videoshop

Per a la tasca del Mòdul 5 dels curs CDDB hem de fer una ressenya d’una eina de vídeo i jo he decidit fer-la del Videoshop – Video…

General, Què faig 1718CDDB, 2017-2018, CDDB, eines, Què faig, recursos, video

Mòdul 4: Publicació d’una presentació d’un projecte amb ús de tecnologia

Tot seguit us incruste la presentació de diapositives sobre una Tinció de Gram virtual de la tasca Mòdul 4: Projecte – Publicació d’una presentació d’un projecte amb ús de tecnologia del…

Experiències, General 1718CDDB, 2017-2018, 2n BAT Bio, bacteris, Batxillerat, Biologia, diapositives, Gram, laboratori, laboratori virtual, microrganismes, Tinció de Gram

La grip A com a aportació al debat Metodologies de treball i tecnologia

La tasca LA NOVA GRIP INNOMINADA, D’AUS, PORCS I HUMANS ha estat un paquet d’activitats que he plantejat al llarg de diversos cursos i centres a l’alumnat de…

Experiències, General 1718CDDB, 1r BAT, 2017-2018, Activitats, Alumnat, CDDB, CMC, Experiències, Malalties, Secundària, tac

Aportació al debat La competència digital de l’alumnat

A sota us adjunte l’aportació al debat La competència digital de l’alumnat: Bon dia, Continuant amb les idees plantejades per Sheila al fil Autonomia 2.0, jo també soc…

Enxarxat, General, Què veig 1718CDDB, 2017-2018, Lectures, Què llegisc, Què veig, recursos, reflexions

Disease dynamics: understanding the spread of diseases

A sota teniu una selecció de l’article Disease dynamics: understanding the spread of diseases (també podeu descarregar-lo complet en format PDF) de la fabulosa publicació digital Science in…

General, Què veig 1718CDDB, 2017-2018, Activitats, Biologia, Lectures, Malalties, Què veig, recursos

Les possibilitats d’aprenentatge dels mòbils comencen a aparcar les prohibicions als instituts

Molts centres veuen potencial educatiu en els mòbils: es tracta d’una eina que porten tots a la butxaca, amb el qual hi tenen una relació molt personal, i…

Enxarxat, General, Què veig 1718CDDB, 2017-2018, Lectures, Què veig, reflexions, tac
Articles anteriors →