El Cicle Inicial del Pompeu Fabra al Saló del Llibre

L’alumnat de Cicle Inicial de visita al Saló del Llibre Infantil i Juvenil

El divendres 5 de maig, l’alumnat de Cicle Inicial va visitar el Saló del Llibre en la seva 33ena edició. Ens vam desplaçar a l’Amistat on hi havia ubicat el Saló del Llibre, aquest any dedicat a la revolució.

Llibres de tota mena, per a totes les edats, novetats editorials, llibres premiats, àlbums il·lustrats en grans quantitats i col·locats de manera vistosa per tots llocs, en diferents àmbits.

Ben rebuts i ben acompanyats per monitors i monitores que assignats un per cada grup ens han fet gaudir de diferents contes al llarg de l’itinerari pel Saló. A destacar el Kamishibai, forma popular de contar contes al Japó i que estava representat amb diferents aportacions de centres escolars de Mollerussa. També l’exposició d’imatges del personatge televisiu dels anys 70, Pippi Langstrump, així com tot el recinte, replet de llibres, un autèntic paradís per a entreteniment de grans i petits.

I si amb això no n’hi hagués prou, hem tingut ocasió de passar una bona estona amb l’il·lustrador Ignasi Blanch, que ens ha delectat amb les seves explicacions, bon humor i saber fer. Parla i dibuixa com els àngels, si és que aquests dibuixen. Bromes a part, la sortida ha resultat fantàstica.

Per cert, l’Ignasi Blanch és el que ha fet els dibuixos que adornen totes les vidrieres de l’Amistat. Espectacular !

Felicitats als organitzadors !