Perú

Ja fa uns dies que l’Ariadna i els seus pares van tornar del Perú. Com sabeu a la classe de 2n i, aprofitant que no tenim llibres de llengua, fem un viatge per diferents països del món. A través d’aquest viatge, els nostres alumnes aprenen tots els continguts de llengua del nivell. No podíem deixar passar el regal de tenir uns convidats d’excepció, que ens podrien explicar tot el que volíem saber tal qual si estiguéssim allà de debò.

Els nostres alumnes van fer de periodistes i van entrevistar l’Elba i l’Ariadna, creiem que a part d’aprendre molt, també en vam gaudir… Us deixem aquesta entrevista perquè la pugueu compartir… Esperem que us agradi!

(L’entrevista la van fer els dos grups de 2n per separat.. Us mostrem només una de les dues..)

carme from Carme Garcia on Vimeo.