TREBALL DE LLENGUA SENSE LLIBRES!!

Els llibres són meravellosos, …, tal i com explicàvem l’any passat, als nostres alumnes sempre els esperonem a llegir per saber més, per ser més lliures i, sobretot, per ser feliços llegint…

Però de vegades, amb la dinàmica de cada dia, els llibres de text ens oprimeixen a l’ofegar-nos amb incomptables pàgines de continguts no sempre interessants.. No sempre els llibres de text ens preparen per la vida….

Aquestes són les reflexions que ens van dur a decidir abandonar els llibres de text (de moment a l’hora de llengua) per córrer l’aventura de desenvolupar els continguts d’aquesta àrea gràcies a altres metodologies que ens resulten més lúdiques i vivencials. El resultat és una tasca que proposen els nostres alumnes i que fàcilment és apresa perquè resulta més pràctica i funcional.

Esplaieu-vos mirant les fotos que segueixen (hem treballat petits projectes interculturals de països del món, comptant amb la col·laboració de les famílies dels nostres alumnes que els ajuden a seleccionar  informació rellevant) ……..

Ja ens direu què us sembla!!