“Sóc una flor, un estel, un núvol viatger…..”

A l’abril i a la primavera, ja se sap, aigües mil, però aquest any, la primavera també ens porta una pluja de poemes que els alumnes de 1r aprenen i reciten amb entusiasme… Enguany, és un any de celebracions (any Joana Raspall, any Espriu,…) i l’escola es fa ressó d’aquest recital poètic.. Ara bé, de sobres és sabut que l’exemple que podem tenir a la vora és el que més pot suscitar, apassionar i engrescar als nostres nens i nenes…. Ha estat una motivació increíble pels nostres alumnes descobrir el llibre de la Cecília Reñé, mestra del nostre centre, i dels seus poemes. Ells van voler oferir-li aquest poema a la senyoreta Ceci i, mostrar-li amb entusiasme el bé que se’l van aprendre..

Tot i que és una gravació casolana (fet que esperem disculpareu), us volem oferir aquest testimoni de la vitalitat i alegria amb què van mimar el poema de la primavera els alumnes de 1r del nostre centre.. (Des de llavors que tenim uns quants petits poetes que assagen els seus primers “recitals”.. Qui sap si d’aquí a un temps seran poetes de gran renom!!)

Activitat primer from Cicle Inicial on Vimeo.