ANIVERSARI LECTOR

A cicle inicial ens interessa promoure el gust per la lectura del nostres alumnes. Així, des de l’inici de curs demanem a tots i totes que col•laborin aportant un llibre per a la biblioteca d’aula, el dia del seu aniversari. Amb aquesta aportació pretenem diversificar el temari dels llibres de les biblioteques de les nostres aules interessant-nos pels diferents gustos literaris dels nostres alumnes i fent-ne partícips a tots els alumnes de l’aula. A més l’alumne que aporta el llibre se sent protagonista en el dia del seu aniversari.

De 08/03/2013 Aniversari lector