TUTORIA
Em dic PILAR PRATS i us dono la benvinguda a “El raconet de les ciències” un bloc creat per a treballar, donar informacions adicionals, rebre algunes activitats i proposar reptes.
En aquest bloc també hi ha un espai per a la tutoria, concretament per a la TUTORIA DE 3r ESO B.
Ara ja fa uns dies que ens hem incorporat i per tant, podem fer una mica de resum de les coses que han anat passant i també anar recordant algunes dates importants:
PRIMER TRIMESTRE:
– Durada del 12 de setembre al 2 de desembre
– Dia 12 de setembre: Inici de curs alumnes ESO i Batxillerat
– Reunió inici de curs amb famílies: Dijous 15 de setembre, a les 20’30 h. 3r ESO
– Del 17 al 21 d’octubre. Preavaluacions ESO
– 22 de desembre, lliurament de butlletes de notes primera avaluació.
INFORMACIÓ IMPORTANT
El dia 15 de setembre en la reunió de pares es va notificar la informació més important pel que fa al centre i al funcionament del curs 2016-2017, alguns dels punts tractats van ser:
– Presentació de la Tutora
– Presentació dels pares i recollida de correus electrònics.
– Calendari escolar: entrega butlletes notes, dies festius…
– Horari de les classes
– Curriculum de 3r d’ESO
– Normes del centre
– Justificació de faltes d’assitència
– Sortides previstes
– Característiques de l’adolescència i la importància de la família en l’educació dels seus fills.
-Precs i preguntes
HORARI D’ATENCIÓ ALS PARES
Dimarts de 10’50 -11’45 h del matí
Dijous de 10’50 -11-45 h del matí
Cal recordar als pares que cal concertar hora prèviament per tal de poder parlar amb la tutora. Tel. del centre: 973 791 456 o bé e-mail tutora: pilarinsalcarras@gmail.com
L’atenció individualitzada als alumnes no només es realitzarà en aquest horaris sinó també sempre que faci falta.
TUTORIES GRUPALS
Les tutories grupals serveixen per tal que els alumnes es coneguin bé, es respectin els uns als altres dins la diversitat de l’aula i hi hagi una bona dinàmica de grup.
Alguns dels temes que es tractaran seran els següents:
– Rebuda d’alumnes
– Funcionament de l’Institut
– Organització del treball
– Elecció del delegat
– Preavaluació (valoracions)
– La diversitat a l’aula
– Salut
– Primera avaluació (valoracions)