|
|
|
Cinc paquets d’activitats, un per
vocal, s’ha de discriminar quina
de les imatges porta o no porta la
vocal que es treballa. |
Discriminació visual i auditiva de les
vocals. |
Aprenentatge de la lectoescriptura.
Treballa les lletres:M, L, P, S i T |
|
|
|
Comptar síl·labes. No cal ser lectors.
Dos nivells: paraules d’una i dues
síl·labes i paraules fins a quatre síl·labes. |
Set paquest d’activitats que contenen:
lectura, còpia, dictat directe, …. |
Exercicis de lectura i escriptura,
classificats en dos blocs: monosíl·labs
i bisíl·labs. |
|
|
|
Set paquets de lectura on es treballa
l’associació imatge-paraula.Inclou
una guia i fitxes de treball per imprimir. |
Activitats per treballar la lectoescriptura.
Està organitzat en paquets de centres
d’interès. Pot ser amb so o sense. |
Recull d’activitats de lectura amb l’abecedari,
els sons vocàlics, confegir paraules i frases
i iniciació a la lectura sil·làbica. Hi ha so. |
|
 |
|
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic de les peces de vestir.
|
Permet crear fulls en format
pdf dels clàssics exercicis
de califrafia
|
Continuació de 100 paraules per escriure
Cada personatge presenta un projecte d’activitats, cadascun d’ells té tres nivells de dificultat, també es poden fer correlatius. Cada projecte té dotze feinetes.
|
|
|
|
Conjunt d’activitats pensades perquè els nens i nenes tot mirant un dibuix i escoltant el seu nom el sàpiguen escriure.
Si l’escriuen correctament el dibuix s’animarà.
És un treball sistemàtic. Ideal per tenir a l’aula al racó de llengua |
Dictat de paraules agrupades pel
so de la lletra inicial de cadascuna
de les paraules. Està dividit en
quatre grups que ajuden a l’hora de començar a fer les activitats. |
Aprendre a llegir i escriure. Són activitats classificades en discriminació auditiva i visual i associació d’imatges, fonemes, síl·labes, paraules i escriptura de paraules i interpretació de frases. |
 |
|
 |
Relacionar paraules amb els seus
dibuixos. Lletra lligada i majúscules. Molt senzill. |
Clic Associar el so d’una lletra
model amb el so d’altres paraules. |
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic de les coses de la classe. |
|
|

|
Pàgina d’endevinalles |
Recull d’activitats de lectura amb l’abecedari, els sons vocàlics, confegir paraules i frases i iniciació a la lectura sil·làbica. No hi ha so. |
Lectura i escriptura amb el lèxic del camp semàntic dels aliments. |
aicho ma servit molt pudeu fer mes