El món et parla

El món et parla 1:

Creat a base de dibuixos molt senzills que intenten donar suport a un conjunt de sons organitzats en 9 temes, amb 10 audicions cada una.
Cada tema està organitzat en 2 parts. La primera (una activitat) de reconeixement i relació imatge-so, i la segona (10 activitats) on hi ha un so i s’ha de relacionar amb la seva imatge.

El món et parla 2:

Aquest joc tracta d’escoltar una pregunta i respondre segons el dibuix que s’observa. La resposta es fa amb unes tires de paraules que estan barrejades i s¿han d’organitzar correctament. En clicar cada una de les paraules s’escolta la paraula, la qual cosa facilita la lectura als nens i nenes que encara no en saben.
Permet fer un bon estudi de la frase, conservant l’article, nom, verb i complement.
Quan es confegeix correctament es sent la frase i el soroll que la representa.

El món et parla 3:

Aquest joc tracta d’escoltar l’endevinalla tot llegint i clicar en primera opció la resposta correcta. Quan desapareixen totes les opcions no valides s’escolta el so que la representa.
Les endevinalles es poden memoritzar, escriure, llegir-les en veu alta…

LLETRA DE PAL