El control de Qualitat

És un mètode per mesurar la satisfacció dels clients en relació a les seves expectatives o necessitats. Per fer aquest control de qualitat s’haurà de definir indicadors, com per exemple:

Número de clients que tornen algun producte. Número de queixes. Numeració de productes que no tenen sortida. En cas d’un producte, els mètodes de control de qualitat poden ser un test de producte durant la seva elaboració i després un “qüestionari” per mesurar el grau de satisfacció del client.

En cas d’una prestació de servei, el control de qualitat pot ser durant la prestació de servei, observant l’actitud dels clients i preguntant les quines les seves observacions. Un cop realitzat el servei s’haurà de fer un qüestionari per tal de millorar el servei.

Veiem alguna fórmula per tal de detectar la satisfacció del client, en els diferents productes/serveis que oferim.

Qüestionari de la Llar d’infants Montessori per detectar el grau de satisfacció del client.

 

Quant a Àngels Codina

Hola em dic Àngels i actualment estic fent de professora de cicles formatius a la Salle Manlleu en la especialitat de Gestió administrativa i Administració i finances. En aquests moments porto aquest bloc: Fem Rutllat el projecte, és un bloc de suport per els alumnes d' Administració i finances de Grau superior en els Mòduls 11-13 Simulació Empresarial i Projecte d'administració i Finances. També serveix de suport als alumnes de GM i GS. d' empresa i iniciativa emprenedora i per a tots aquell/@s que us pugui servir .
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El control de Qualitat

  1. Núria diu:

    Hola gent!! He trobat una pàgina web amb tots els tipus de l’Iva, i cada producte a on correspon us deixo la pàgina aquí:
    http://www.rtve.es/noticias/20120831/iva-subida-productos/557899.shtml

    Espero que hos serveixi d’utilitat 🙂

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *