Recordatori del lliurament del divendres 10 de maig

Lliurament

Benvolguts/des,

El proper divendres dia 10 de maig s’ ha de fer un lliurament amb tot el que tingueu fins a la data. Recordar-vos alguns apartats que cal tenir en compte.Aquesta entrega és optativa.

1.Control de Qualitat de satisfacció del client.

2.Pressupost de tresoreria.

3.Balanç inicial i Balanç Final. ( Han de coincidir amb els imports del pressupost de tresoreria del primer any). En el Balanç Inicial, penseu a posar l’ Iva suportat necessari per fer les compres  necessàries per començar el negoci, (existències inicials i Immobilitzat…) Recordeu fer les amortitzacions de l’ immobilitzat en el balanç final, així con tenir el compte en el Balanç final el pas dels deutes de llarg a curt termini i tots aquells deutes a c/t que podem tenir amb proveïdors, creditors, hisenda ( Iva, Irpf …).

4.El Compte de Pèrdues i Guanys. Heu de tenir en compte que totes les despeses i ingressos que es donen durant l’ exercici hauran d’estar reflectits en el compte de Pèrdues i guanys en els apartats corresponents.

5.Els Planols del local (Projecte tècnic si cal).

6.Models que cal tenir omplerts. (han de coincidir amb les dades del pressupost de tresoreria del 1er any).

  • El model 303 (IVA. liquidació trimestral). Per aquest model només us demanen un trimestre.
  • model 111 i 115 (IRPF -Treballadors/autònoms i IRPF lloguer). Per aquest model només us demanem un trimestre.
  • Model 036 / 037. Alta d’activitats econòmiques
  • Model 600 Impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documents. Tots aquells que constituïu una societat.
  • Certificació negativa del nom (només per a societats)
  • Alta en el règim d’autònoms. Si cliqueu aquest vincle, trobareu tota la informació per donar-vos d’alta en el règim d’autònoms. Com donar-se d’alta d’autònom/a

Ànims i bona feina!

Quant a Àngels Codina

Hola em dic Àngels i actualment estic fent de professora de cicles formatius a la Salle Manlleu en la especialitat de Gestió administrativa i Administració i finances. En aquests moments porto aquest bloc: Fem Rutllat el projecte, és un bloc de suport per els alumnes d' Administració i finances de Grau superior en els Mòduls 11-13 Simulació Empresarial i Projecte d'administració i Finances. També serveix de suport als alumnes de GM i GS. d' empresa i iniciativa emprenedora i per a tots aquell/@s que us pugui servir .
Aquest article ha estat publicat en El projecte pas a pas. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Recordatori del lliurament del divendres 10 de maig

  1. Miriam Fàbrega diu:

    Aquí deixo un enllaç on podreu trobat el document per demanar el nom de l’empresa!!!
    http://www.rmc.es/documentacion/publico/ContenedorDocumentoPublico.aspx?arch=Modelo solicitud de certificación -EXCLUSIVAMENTE para las que se soliciten por correo o mensajería-.pdf

    Espero que us serveixi d’ajuda!!

  2. Cristina B. diu:

    Aqui deixo un enllaç per a tots aquells que es donin d’alta com autònoms, hi ha tota la informació necessària i tots els formularis que cal omplir, per si algú encara no els té.
    Us heu de registrar però és gratuit.

    http://www.infoautonomos.com/hazte-autonomo/alta-autonomo-obligaciones/

  3. Elisabet diu:

    Aquí teniu una pagina per si teniu algun dubte amb els autònoms.

    http://www.crear-empresas.com/dudas/autonomos.htm

  4. Jennifer diu:

    Aqui teniu uns enllaços per als models que podeu necessitar:

    Model 115 http://www.agenciatributaria.es/AEAT/Contenidos_Comunes/La_Agencia_Tributaria/Modelos_y_formularios/Declaraciones/Modelos_100_al_199/115/mod115multidiomas_mi_MI.pdf

    TA2/T
    http://www.seg-social.es/Internet_1/Trabajadores/Afiliacion/Servicios/Modelosdesolicitude31190/ModeloTA2TSolicitud37217/index.htm

    Solicitud d’inscripció com a autònom:

    http://www20.gencat.cat/docs/treball/07%20-%20Relacions%20laborals/Documents/03%20-%20Organitzacions/Arxius/Sol·licitud_de_diposit_Autonom.pdf

    TA.0521/1
    http://www.seg-social.es/prdi00/groups/public/documents/binario/46092.pdf

    Tramits Administratius (Presentar Ajuntament):
    Haureu de presentar segons volum del local:

    Comunicació prèvia innocua “Classe A”
    https://tramits.vic.cat/Carpeta/DescarregarDocument.aspx?Codi=5MPQ8V03UC

    Comunicació prèvia innòcua “Classe B” (si passa de 110 m2)
    https://tramits.vic.cat/Carpeta/DescarregarDocument.aspx?Codi=5MPQ8V35V0

    Tot i que també s’ha de presentar la sol·licitud d’informe urbanístic de comptabilitat (aquest no l’he trobat a la web, me’l han donat a l’ajuntament, si algú el necessita que me’l demani).
    El preu de la presentació de papers és de 72€.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *