L’AMIN HA FET 4 ANYS!!

Aquest mes d’Abril ha estat l’aniversari de l’Amin. va portar un pastís de l’Spiderman (el seu personatge preferit) i li vem decorar una corona ben xula!!Per molts anys Amin!!

ARAN EL PROTAGONISTA

La setmana passada l’Aran va ser el protagonista. Tota la setmana fent el bon dia, el maquinista, triant el seu color preferit…..i divendres van venir els pares i ens van explicar les llegendes del Gegant del Pi, de Caldetes i dels d’Arenys!!! També vem veure altres gegants de Catalunya. Tots estaven bocabadats!!

(Cliqueu la foto per accedir a l’enllaç)

ESPAI DE PLÀSTICA

Els dimecres, dijous i divendres al mati obri, l’espai de plàstica. Els nens de P3, P4 i P5 venen en petits grups per poder gaudir d’aquesta activitat. Són molt creatius!!!

BIBLIOTECA

Els dimecres a la tarda pugem a la biblioteca a gaudir d’aquest espai tant maco. Primer la Marta ens explica un conte i després remenem els altres que són diferents dels que tenim a la classe. Ens agrada molt pujar a la biblioteca!!!

ANIVERSARIS MARÇ

Aquest mes de març hem tingut dos aniversaris, el del Thiago i el del Jordi!! Ja tenen 4 anys i van bufar ben fort les espelmes!!

Per molts anys Thiago i Jordi!!

HELENA LA PROTAGONISTA

La semana passada l’Helena va ser la protagonista, vem gaudir de les seves experiències i històries i divendres la mare ens va explicar un conte sobre el tema de tenir un germanet i després a la pista vem fer bombolles grans i petites. Es van divertir molt!!!

LAIA LA PROTAGONISTA

La setmana de l’11 al 16 de març la Laia va ser la protagonista. Estava nerviosa, emocionada…ens va fer riure molt!! Divendres els pares aprofitant que s’acostava la primavera ens van ensenyar a fer una manualitat ben maca i florida. Moltes gràcies!!

(Cliqueu a la foto per accedir a l’àlbum)

BERTA LA PROTAGONISTA

La setmana de 4 al 9 de maç la Berta va ser la Protagonista. Va ser una setmana molt intensa i ella estava molt feliç. Divendres va venir la mare i ens va convertir en metges i doctores. Que bé ens ho vem passar!!!

(Clique la foto per accedir a l’àlbum)

ENTRADA RELAXADA

Aquesta setmana hem començat l’entrada relaxada. Els nens i nenes van entrant i es distribueixen en 6 propostes diferents per tal de treballar de forma autònoma diferents activitats. hem començat amb la proposta de lletres (confegir els noms), encaixos i jocs de taula, sorra, botons del 3-6, plastelina, enfilar macarrons. cada quinze dies canviarem les propostes. Els nens/es s’organitzen sols sabent que si una proposta ja hi han 4 alumnes ells han d’anar a una altre fins que tinguin lloc. Els hi ha agradat molt!!!

Seguirem els dilluns, dimarts i dimecres!

CARNAVAL!!!

Aquesta darrera setmana hem celebrat el carnaval a l’escola. Aquí us deixem un petit tast d’activitats que vem fer. Va ser una setmana molt divertida (vestits de diferents maneres, tallers, xocolatada…) i la darrera tarda desfilada de disfreses. Bona Festa!!!

(Cliqueu la foto per accedir a l’àlbum