Activitat realitzada a l’aula

Hola a totes:
L’activitat que he dut a terme amb els alumnes és el conte de La Caputxeta Vermella.
Hem fet l’activitat amb tot el grup classe, però faltaven 6 alumnes perquè tenim passa de varicel·la. Eren 11 alumnes de P3 i 11 alumnes de P4. A l’escola tenim tres aules de P3-P4 amb dues mestres a cada aula i amb uns 28-30 alumnes a cadascuna d’elles. A la meva classe són 12 alumnes de P3 i 16 alumnes de P4.
Fa uns dies vam explicar el conte de La Caputxeta amb titelles,i hem aprofitat per refrescar-lo d’una manera diferent.
L’activitat ha funcionat molt bé, als nens els ha agradat molt i tots han pogut participar fent entrar algun personatge. Primer hem escoltat el conte i jo feia sortir els personatges quan els nens es posaven d’acord en quin havia de sortir primer. La segona vegada han estat ells els que ho han fet tot i decidien quan i on posar els personatges. L’activitat ha durat una mitja hora i no s’han cansat, fins i tot els alumnes de P3 estaven molt motivats.
L’activitat l’hem dut a terme a l’aula multiusos, que és on tenim la passara digital (només en tenim una per tot infantil). Els nens estaven asseguts al terra davant la pantalla i anaven per torns a fer sortir el personatge.
Ja havia utilitzat la PDI amb anterioritat aquest curs i el passat i no he tingut cap dificultat ni problema tècnic, les connexions han funcionat a la perfecció. Val a dir que, abans de realitzar l’activitat, jo l’havia fet i ho tenia tot preparat i a punt quan hem arribat amb els nens a l’aula.
Us recomano aquesta activitat.

La Caputxeta Vermella