EL CARTELL DE LA CLASSE DE PARIS

En aquest cartell hi podem trobar, a més d’altres dibuixets, unes fotos d’alguns teatres i museus importants de París, dos vídeos de la ciutat de París amb música francesa, un vídeo molt “xulo” de les parts del cos en francès i la gravació de la cançó Frere Jacques cantada per tots els nens i nenes de la classe

CANÇÓ FRERE JACQUES
El dia 27 de gener els nens i nenes de la classe de París vam fer una actuació a l’assemblea davant de tots els alumnes i mestres de l’escola. Vam cantar la cançó que havíem estat assajant durant uns mesos, la vam cantar tocant els triangles (alumnes de P4) i les caixes xineses (alumnes de P3) i ens va sortir molt bé. Vam rebre molts aplaudiments.
A l’assemblea no vam poder gravar la cançó, però ho hem fet un altre dia a la classe (sense instruments) i aquí teniu la gravació perquè pugueu escoltar com ho fem de bé. Si la voleu sentir, cliqueu on diu “LA NOSTRA CANÇÓ” en el cartell que teniu damunt.
Ja estem preparant una altra actuació amb la cançó Alouette.