Els mossos ens han vingut a fer una xerrada sobre “INTERNET SEGURA”.

Delegat i delegada

Els alumnes de 5è han presentat les seves candidatures i hem escollit el delegat i la delegada d’aquest curs. Felicitats a tots els candidats i felicitats també els delegats: Eloi Luján i Mariona Manubens.

Clica per veure les imatges

Publicat dins de P5 | Deixa un comentari

Aqui teniu la reunió de pares i mares d’inici de curs

Clica l’enllaç

Enllaç meet

Us deixem l’enllaç del meet en cas de confinament.

ENLLAÇ MEET

FInal de concurs de: FIRTS LEGO LEAGUE

El dia 4 de juny els nens i nenes de 4t vam celebrar la final del concurs i vam exposar les nostres maquetes i les màquines que havíem creat . I a la tarda va tenir lloc l’entrega de premis i medalles.

Hem d’agrair a CORREOS el fet que ens ha fet  de mecenes!!! I ens ha proporcionat el material de LEGO de manera altruista. Així com també a la UVIC i a tothom que ho ha fet possible!!!

Moltes gràcies Correos ens ho hem passat molt bé i hem après molt!!!!

Publicat dins de Quart | Deixa un comentari

Exposició del treball realitzat des de la biblioteca de les emocions

Aquest trimestre hem llegit un conte sobre els vincles que ens uneixen i aquest és el treball que n’hem fet!

Cliqueu sobre la imatge

JOCS D’AIGUA AL PATI AMB L’ALBERT

Dijous passat vam fer jocs d’aigua a l’hora d’educació física amb l’Albert i ens ho vam passar pipa!!!!!

Si voleu veure com de bé ens ho vam passar cliqueu sobre la imatge!

Mireu : tenim 4 ànecs i un Pollet

Dels ous que vam posar a d’incubadora la setmana passada dimecres ens va néixer un  pollet negre!!! En Dark.

Ahhhh!!! i el dimarts vam arribar a la classe hi vam trobar 4 aneguets!!!

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos!!!

Publicat dins de Quart | Deixa un comentari

L’Anna i l’Eloi Lujan han fet anys!!!!

L’Eloi i l’Anna van fer anys i l’Anna ens ha fet un regal per a la classe. Un Joc Xulíssim!!!!

Moltes felicitats a tots dos!!!!

Cliqueu sobre la foto!!!

COLÒNIES A PLANOLES

Ahir vam marxar de l’escola cap a Planoles de colònies . Vam arribar ens vam instal·lar a les habitacions i a la tarda vam anar a  visitar el poble de Dòrria. Després a la nit vam fer desfilada de pijames i discoteca!!!!!!!

Va ser una passada!!!!

Avui  havent esmorzat hem agafat el tren a Planoles fins a Ripoll, allà hem visitat el monestir, el claustre , la cripta i la tomba de Guifré el Pilós.

A la tarda hem anat a l’escruiptòrium i hem après a copiar  i escriure amb ploma com feien el monjos!!!!

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos i vídeos!!!!