Sumar és un joc

A la classe hem fabricat un joc que ens permet sumar i passar-ho bé.
Hem utilitzat cartrons de fruita, d’aquells que es fan servir com a separadors, els hem pintat amb pintura témpera de tots colors i una vegada secs hi hem enganxat un nombre a cadascun. Ja està a punt.
Podem jugar sols o per parelles ( i també més persones si voleu). Necessitem dos taps de plàstic per cadascú.
Tirem primer un tap i després l’altra i fem la suma de punts que ens ha tocat. Ja pot tirar el company i fer la mateixa acció.
És una activitat de reciclatge, de plàstica, de llenguatge plàstic i matemàtic, d’estratègia i punteria i ens proporciona una bona estona per passar amb amics o la família.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aquest article s'ha publicat dins de Activitats de classe, Plàstica i etiquetat amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *