Kanaries super be!!

Els dies 19, 20, 21 i 22 hem estat a las Palmas de Gran Canària. Ens ho hem passat molt bé,  vam anar a la platja i ens van deixar banyar a la piscina de l’hotel. Estavem en un hotel de 3 estrelles, tenia gimnàs i piscina. Vam veure el Teide des de dalt del Roque Nublo, la muntanya més alta de la illa de las Palmas!!. Vam aprofitar molt el viatge i va ser molt divertit, tot i això, alguns ens vam cremar molt l’esquena!!!!!!!

Marta Ricart

Gats divertits

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/nTasT5h0LEg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

M'ha agradat molt aquest video perque els gats són molt bonics,

també m'ha agradat molt perque fa riure molt a la gent.

Aquest video el recomanaria a qui fos perque voldria que tothom vegues que els gats són molt bonics

i podem fer moltes coses si els ensinistres bé

Però no m'agrada massa quan esgarrapen al nen perque es petit i no es pot defensar.

Adew

Serie H2o Just Add Water

A mi aquesta serie m’agrada molt. Va sobre tres noies que de sobte es transformen en sirenes, es diuen Emma Cleo i Rikki.

A continuació he penjat aquest vídeo.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/KZCzZvoWFPs" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Laia Florensa Chaparro

RiallaRiallaRialla

freestyle

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Q_yhkHIkPFU" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

He penjat aquest video perquè m'agrada el freestyle i l'estic practicant una mica

enric alabreda bosch 4rt

Aviat les còlonies i després Canàries el que ens espera!!

Els dies 12 i 13 anem de colònies a la platja; un poble que es diu “Tamarit” i es troba molt aprop de la platja. Hi anem tots els cursos de P-3 fins a 6è. Estarem amb els nens dels altres pobles i amb els mestres. Allà farem activitats a la platja, al port… A la nit, després de sopar, farem jocs amb la llanterna, serà molt divertit. Tots esperem pasar-nos’ho molt bé!!

Ara les pròximes colònies seran dintre de 2 anys perquè fem 1 any sí i 1 any no.

També la setmana després de colònies els de 6è marxem a Las Palmas de la Gran Canària a visitar la illa juntament amb altres nens d’Astúries i Jaén. Ells també van venir aquí, doncs nosaltres marxem allà.

Marta Ricart

parc infantil

Al poliesportiu d’Alcanó, a al zona baixa, han desmontat el que hi havia avans, ara estè en obres i després ficaran moltes més coses:gronxadors,tobogans…

Hi han ficat una pasarel·la de pedres i ficaran el terra de sorra, jo crec que serà molt guayRiallaFer l'ullet

enric albareda bosch 4r

CREPS

Ingredients:

– 125 gr de farina
– 25 gr de sucre i 25 de mantega
– 2 ous
– Mig got de llet

Elaboració:

Bat els ous amb la forquilla i posa’ls dins el bol amb la farina, el sucre i una miqueta de sal. Remena-ho tot amb molta força amb la cullera de fusta mentre hi afegeixes poc a poc la llet. Quan tot hagi quedat líquid deixa-ho reposar més o menys una hora.
Amb l’ajut d’una persona gran, desfés la mantega dins el cassó fins que quedi líquida.  Després barreja la mantega amb la pasta que has fet abans i cap a la paella hi falta gent!!! En aquest pas també t’haurà d’ajudar algú perquè la paella crema molt… Has de posar-hi una miqueta de mantega i dues cullerades de la pasta.

Espero que us agradi!!!!

Marina Prats Prunera

PIZZA RÀPIDA

Ingredients:

-Dues baguettes (pa llarg)
-Pot d’olives
-Formatge ratllat (el que t’agradi més…)

Elaboració:

Escalfa el forn a una temperatura regular. Obres les barretes de pa per la meitat (millor que t’ajudi una persona gran). Hi escampes la salsa de tomàquet pel damunt i a sobre el formatge i les olives (o l’ingredient que se t’acudeixi). Posa les barretes al forn (ep!, aquí també cal que t’ajudin, el forn està molt calent…) i deixa-les durant deu miutets.

Laia Florensa Chaparro

olimpiada flamicell

El disabte 14 de març, els nens de la zer l’eral que es van apuntar a la olimpiada flamicell van anar-hi. El que va encendre la torxa es dia xan……..i tenien una mascota que era un castor.
Les pobres eren salt de longuitud,obstacles,javalina.