Farem el bon dia, amb les nostres cançons i els bits (nous). Mirarem quin temps fa, qui és el maquinista i què dinarem a menjador.
A llenguatge oral, parlarem del què hem fet el cap de setmana, on hem anat, amb qui i en farem un dibuix. També explicarem el conte del Cargol i l’herba de poniol. Comptem amb la vostra aportació al bloc perquè puguem seguir el fil de l’explicació.
El nostre amic kuais continuarà vinent a l’escola cada dia, mica a mica. Amb ell arriba una cançó i una petita sorpresa.
Anem enllestint el projecte de la tardor, coneixent els fruits secs i els fruits frescos: provant-los per veure què tenen de diferent.
També observarem les fulles de tardor i les classificarem.
Continuarem treballant la motricitat fina: fent traç vertical i horitzontal.
Introduirem a lletra L, la lletra que tenen la Laia Fontbona, la Laia Bosch i la Lucrecia Güerini.
A Música, ballarem la Sardana de l’avellana i aprendrem la cançó.
Continuem treballant els quadres de Joan Miró: el vol de la libèl·lula.
Anem a informàtica per aprendre a fer anar més bé el ratolí i altres jocs.
Farem una sessió d’anglès amb la Rocket, la Star i en Monkey.
Anirem a psicomotricitat a jugar amb els coixins, les fustes, la piscina…
Anirem al pati a jugar amb tots els nens de la classe.