12
02
2012
Esperem els vostres comentaris, si voleu en aquest espai o sinó en un paper escrit a la mateixa bosseta de l’esmorzar de vostre fill o filla.
Moltes gràcies.
Un petit detall per apropar la música clàssica als més petits de la mà del “Pato Donald”.

Accions
Informacions
Cap resposta
Deixa un comentari
Hola!!
Aquest cap de setmana hem estat a barcelona. El dissabte teniem un dinar a Castellar del Vallés, amb tiets, cosins, àvia… Em van regalar uns puzzles molt “xulus”. I el diumenge hem anat a la manifestació que es feia per “l’Escola en Català”, hi havia música i he ballat molt. després hem tornat a Cassà… I Ara estic escollint les cosetes per fer el racó Barrufaire!
Hola a tots,
Dissabte vaig anar a comprar un autobús de joguina amb el papa i a la tarda em van venir a veure els avis Pere i Rosa i al vespre vaig anar a sopar a casa d’un amic amb els papes. Vaig jugar molt i m’ho vaig passar molt be!. Avui al mati hem anat a fer un passeig i a la tarda he estat jugant amb un tren electric amb el papa.
Bona setmana!!
Hola aneguets i pollets,
El dissabte al matí amb la mama i unes seves amigues hem anat al Tip’s a jugar,un cop allà ens hem trobat amb l’Abril.
He anat a veure la besàvia i després a dinar a casa els avis. A la tarda hem anat al cine a veure Alvin i els esquirols 3. Al vespre han vingut a sopar un amics del papes i ens ho hem passat molt bé.
Avui al matí he fet una pastís de xocolata amb la mama i li hem portat a la Marta i en Jordi. Després hem anat a fer el vermut al “Cerntro” i ja ens hem quedat a dinar allà amb la Xènia, l’Arnau, l’Oriol, en Nil, l’Àlex, l’Elena i tots els seus papes.
Ara estic a casa mirant la tele amb la Paula la veina i menjant palomitas.
Bona setmaneta !!
Hola nens de p3,
El dissabte a la tarda varem anar al cine a veure l’Albin i els esquirols, em va agradar molt.
El diumenge al matí hem anat a veure uns amics que han tingut 2 nenes petites bessones, i a la tarda ens hem quedat jugant a casa perque ha fet molta fred.fins demà!
Hola companys, companyes i mestres!
Dissabte vam jugar a casa amb els pares i després van venir els avis de Flaçà.L’àvia Nuri em va portar un conte dels barrufets i un ou de xocolota.A la tarda van venir els avis del Masnou i l`avia Pepita em va portar croquetes i crestes de les que fa ella.Diuen que el meu germanet Oriol creix molt però que jo em faig gran.Diumenge al matí hem anat a Girona a passejar;feia molta fred i hem vist uns gegants i hem anat a un parc.A la tarda han vingut els cosins,Martí i Jordi i els tiets Quim i Andrea i hem jugat a casa amb els clics, a amagar ninots i a plastilina.Ens ho hem passat molt bé!
Hola nens i nenes! EL dissabte al matí vam anar a mercat amb el papa, la mama i l’Aina. I a la tarda vam anar a Girona a comprar i vam veure la iaia Amèlia. El diumenge he anat a dinar a casa del avis Josep i Dolors hem menjat arròs..boníssim. També hem jugat a futbol molta estona amb l’Oleguer. Bona setmana!
Hola a tots!
Dissabte varem anar a la piscina la mama i jo, varem nedar una estona abans d’anar a dinar. Varem dinar a cals avis de cassà i com que el tiu celebrava l’aniversari , li vaig fer un dibuix per embolicar el regal. Hem estat fent la disfressa per diumenge que ve. Avui hem anat a dinar a vilobí a casa els avis i hi havia també els tius, l’anna l’ivan i l’albert.
Hola a tots i a totes!! Aquest dissabte vam anar a donar una volta al mercat amb l’avia Carmen i tambe varem anar a veure la Paqui que em va donar unes patates. Al diumenge hem anat a veure el futbol i he menjat crispetes. Al migdia hem anat a fer l’aperitiu i dinar al Centro amb alguns dels meus amics i tambe hi he vist a l’avi. Bona setmana!!
Hola amics i amigues. Ahir dissabte vam anar a Caldes de Montbui a casa d’uns cosins a dinar. hi havia molts nens i nenes i vaig jugar molt amb la Irene. El diumenge hem celebrat el meu aniversari a casa i han vingut alguns amiguets. He bufat un pastís de maduixa amb 4 espelmes.
Hola a tothom!!
El dissabte vam estar jugant a casa perque feia molta fred. A la tarda vam portar en Nil al metge i després vaig anar al cinema a veure Albin i els esquirols, em va agradar molt anar al cinema, i no sabia que era dins l’escola!! El diumenge al matí hem anat a Platja d’Aro a comprar i després a dinar amb uns amics. A la tarda hem estat a casa amb els papes i en Nil.
Hola a tothom.
El dissabte al mati, amb el papa vam esta pintant,i despres vam sortir a la plaça a jugar a futbol fins l’hora de dinar, a la tarda varem anar a Can Comas que era l’aniversari de l’Oriol i alla em vaig trobar a l’Aniol, i avui diumenge he anat a Torredembarra a una competició de trial on aquest cop he fet 2on,despres hem aprofitat per anar al Vendrell a casa la meva tia Sandra hi he estat jugant amb els meus cosins Guillem,Martina i Alex, buff estic molt cansat,fins dema!!!
Bon dia companys/es, si avui estic amb vosaltres vol dir que ja estic be, el dijous nit vaig tenir febre i dv no vaig venir. El cap de setmana he estat a casa per recuperar-me. Però el ds al mati vam fer una festa x celebrar el cumpleanys de la meva germana anna, va fer 1 any!! I va venir tota la família. Ahir ja estava millor i vaig anar a girona en una festa de disfresses, jo anava disfressat de superheroi i l’anna de rateta.
Bon carnaval!!!
Hola!
El dissabte vaig estar jugant amb en Biel que va venir amb els seus pares a sopar a casa.
Avui diumenge hem celebrat l’aniversari de les cosines Estel i Berta a can Comes.He anat amb els ponis molta estona i també amb un carro que anava molt ràpid.
hola companys!… dissabte vaig anar a la piscina a st feliu i amb la bici vaig anar a dinar a casa de l’àvia, on també estava el meu cosí Erik i varem jugar molt junts. A la tarda varem estar a casa i vaig quedar-me amb la mare mirant una peli de les “winx”, ja que el pare va marxar a sopar fora. Diumenge al matí hem anat a veure a la iaia i l’abelo que estan malalts i a la tarda hem estat a Blanes, a dinar amb els tiets i la cosina Marina i a la tarda hem anat a un parc infantil de boles, on hem saltat molt i molt. Fins demà!
Hola a Tots,
Dissabte al mati, vaig anar una estona al parc a jugar,a la tarde he practicat per anar amb bicicleta.
Diumenge al mati, la mama i jo hem anat a l’eglesia, dinar amb la família i hem jugat amb el meu cosi Iker. Despres he anat a casa de la Silvia per celebrar el seu cumple.
Aquest cap de setmana hem estat molt tranquils, ens hem quedat a casa, encara que el dissabte a la tarda vam anar a l’Espai Gironès i el que més li va agradar a en David va ser la botiga d’animals i l’escala mecànica.
El diumenge en David va fer un pastís a casa de l’àvia.
Aquest cap de setmana hem estat molt tranquils, ens hem quedat a casa, encara que el dissabte a la tarda vam anar a l\’Espai Gironès i el que més li va agradar a en David va ser la botiga d\’animals i l\’escala mecànica.
El diumenge en David va fer un pastís a casa de l\’àvia.
Hola aneguets:
Aquest cap de setmana he anat al Sant Antoni de Vidreres i he muntat a cavall d’una poni que es diu Rita. M’ho he passat pipa! Hem fet 4 voltes pel poble i hi havia molts cavalls i cavallers. En acabar m’han donat una medalla i l’hem posada al capdemunt de la llar de foc. És el mu primer Sant Antoni i espero que n’hi hagi molts més!!!
Hola a tots i totes!
Aquest dissabte al mati vam anar al supermercat a comprar i després vaig ajudar a la mama a fer els espaguettis, ens van quedar molt bons!! Per la tarda vam anar a fer una volta a l´Espai Gironès. Diumenge va ser el meu sant, vam anar a casa l´avi Pere i la iaia Carme a celebrar-ho i també van venir els tiets i la Laura, em van fer moooolts regals. Per la tarda voliem anar a veura a la meva amiga Alba però es va posar a nevar i vam marxar cap a casa.
Aquest “anònim” sóc jo!!!!!!