3 DIES A OLOT

colònies

El dimecres 13 de maig vam anar de colònies a Olot i ens ho vam passar molt bé. Van venir les monitores, la Joana, la Neus i la Susanna i ens van donar un quadernet. La Lurdes es va fer un esquinç i com que no podia fer res va marxar cap a casa.

El segon dia, vam esmorzar i vam anar al Croscat. Vam entrar a dins el cràter, vam dinar super bé a Can Xel i després vam anar a la Fageda d’en Jordà i vam fer una mica de quadernet. A la nit vam jugar al joc de nit, havíem de trobar abelles i va guanyar l’equip de la Maidolín! Jo anava al seu equip perquè l’equip de la Maidolín és molt bo i sempre serà així.

Ens ho vam passar molt bé al camp d’aprenentatge de la Garrotxa!

JÚLIA SERRALLONGA

El dimecres 13 de maig vam anar de colònies a Olot. Primer vam pujar a l’autobús i vam anar a Castellfollit de la Roca i allà ens van explicar moltes coses. Després, vam marxar i vam anar a l’alberg a deixar les maletes. També vam anar al Montsacopa. Després vam anar a jugar i ens van dir que per grups ens preparéssim un espectacle. A la nit el vam fer, seguidament vam fer disco i vam anar a dormir.

L’endemà ens vam despertar, vam esmorzar, vam anar al Croscat i vam anar a Can Xel caminant. Després de dinar, vam anar a jugar a un parc i cap a la Fageda. Allà vam abraçar un arbre i ens van explicar moltes coses. Quan vam acabar vam marxar a l’alberg, vam anar a sopar, vam fer el joc de nit i vam anar a dormir.

L’últim dia, vam anar al Museu dels volcans i després de dinar vam agafar les maletes i vam marxar.

GIL COSTA

Aquest article ha estat publicat en General, tercer. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà