Divendres passat vaig portar el meu fiscorn baix i el meu trombó a classe.
Tal vegada ens surt algun trombonista o fiscornaire en en futur.
El més important va ser explicar que han de tenir molta cura amb qualsevol instrument musical.


A veure si tota la gent que no ha enviat encara la seva redacció al meu g-mail: fegea2@gmail.com fa el favor d’enviar-la abans de divendres.