Tag Archives: Afegeix una etiqueta

Instruments a classe “en viu i en directe”

Divendres passat vaig portar el meu fiscorn baix i el meu trombó a classe.

Tal vegada ens surt algun trombonista o fiscornaire en en futur.

El més important va ser explicar que han de tenir molta cura amb qualsevol instrument musical.

foto01373foto013810

A veure si tota la gent que no ha enviat encara la seva redacció al meu g-mail: fegea2@gmail.com  fa el favor d’enviar-la abans de divendres.