Grups

Tots els comentaris han d’anar a l’adreça del meu gmail:

fegea2@gmail.com

Us3 és el nom d’una banda de jazzrap creada pel compositor i productor anglès Geoff Wilkinson. es tracta d’una fusió de jazz i hip-hop a parts iguals, amb una clara influència de la sonoritat de l’R&B i del soul, especialment a l’ultim àlbum. Amb US3 ens trobem amb bases de jazz (samplers de gravacions clàsiques), amb ritmes de dance a sobre i melodies de rap cantades. La seva proposta ha aconseguit apropar aquest estil a gran quantitat de joves, que en un principi n’eren reticents, mitjançant la seva fusió amb un estil actual com és el hip-hop. Us3 va ser format l’any 1992, juntament amb el productor Mel Simpson, després d’editar dos treballs força celebrats pel públic. Primer va ser un 12″, al 1990 (Where will we be in the 21st century), amb la col·laboració vocal del raper Mc Honey B i la pianista de jazz Jessica Lauren. Això va cridar l’atenció del segell -en aquells dies emergent- Ninja Tune, amb el qual es va editar el 12″ The band played the boggie. El tema era el resultat de fusionar amb samples del hit jazzístic Sookie Sookie, de Grant Green, editat per Blue Note [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/g9HnoRgRIwg" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Si us agrada el rap…

Aquí teniu el millor mestre de mestres “Will Smith” escolteu aquesta verssió del Principe de Bell Air en castellà. Will Smith va néixer el 25 de setembre de 1968. Newsweek l’ha qualificat com l’actor més poderós del planeta.[1] Smith ha estat nominat quatre vegades als Globus d’Or, dos premis Oscars i ha guanyat molts Grammys. Smith va saltar a la fama com a cantant amb el nom de Fresh Prince al 1980. El paper més important que va tenir a la televisió va ser el de William “Will” Smith a la sèrie Prince of Bel-Air. Al cinema, el seu paper més important va ser com a Agent J a Men in Black i Men in Black II, com a detectiu Spooner a I, Robot, Muhammad Ali a Ali, detectiu Mike Lowrey a Bad Boys i Bad Boys II. També va ser important el seu paper a Independence Day i, més recentment, com a Chris Gardner a la pel·lícula La recerca de la felicitat amb el seu fill Jaden Smith, i com a Robert Neville a I am a Legend amb la seva filla, Willow Smith. És l’únic actor de la història que ha fet vuit pel·lícules consecutives amb beneficis de 100 milions de dòlars a taquilla i també ha sigut l’únic va tenir vuit pel·lícules consecutives que han estat el número 1 a taquilla. La seva última pel·lícula ha sigut Set ànimes. veure si feu la versió Catalana. [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Rh8XS4K9ktc" width="425" height="350" wmode="transparent" /] A veure què tal amb la versió en anglès. [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/Kd4u8cD_iR4" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

I ara podeu

disfrutar amb Jean Michell Jarrre I la seva cançó:  “Calypso” [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/XNIjDUSIOzY" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Remember

“the time we walked like an Egyptian” Michael Jackson’s Remember the time dance mixed with “The Bangles walk like an Egyptian” [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/trPbqYBFvWk" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Bobby Hebb

i la seva famosa cançó: “Sunny” versió original. Bobby va escriure aquesta cançó per a “mirar el costat bo de la vida” [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/IbUl_E-R91Q" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Sunny, yesterday my life was filled with rain

sunny, you smiled at me and really eased the pain.

the dark days are gone, and the bright days are here,

my sunny days are gone, and the bright days are here,

my sunny one shines so sincere.

sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.

sunny, thank you for the love you brouht my way.

you gave to me your and all and all.

now i feel ten feet tall.

sunny one so true, i love you.

Sunny, thank you for the truth you let me see

sunny, thank you for the facts from a to c.

my life was torn like a windblown sand,

and the rock was formed when you held my hand.

sunny one so true, i love you.

Sunny

Sunny, thak you for the smile upon your  face.

sunny,thank you for the gleam that shows its grace.

you’re my spark of nature’s fire,

you’re my sweet complete  desire.

sunny one so true, i love you.

Suuny, yesterday my life was filled with rain.

sunny, you smiled at me and really eased the pain.

the dark days are gone, and the bright days are here,

my sunny one shiness so sincere.

sunny one so tru, i love you.

I love you

I love you

I love you…

Sunny, ye

Happy Clappers

House studio. music I  el seu tema:  “I Belive” Happy Clappers [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/GuTi3f6CrgI" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Cosmic Gates

Cosmic Gate es un dúo alemán de hard trance, conformado por Claus Terhoeven (Nic Chagall) y Stefan Bossems (DJ Bossi). En la última década, Cosmic Gate se han transformado en un referente en la escena electrónica mundial. Han alcanzando el número 19 dentro de los TOP 100 de la lista de DJS más populares de la revista DJmag siendo uno de los dúos electrónicos más populares. Asimismo, se sitúan en el directorio de TheDjlist en la posición número 35, dejando a Cosmic Gate dentro de la “Élite”, e incluso dejando atrás la humildad en su Biografía oficial en referencia a la frase: “Eficiente, estupendo, fantástico, y lleno de innovación […] si Mercedes es lo que al automóvil en el mundo, paralelamente Cosmic Gate lo es en la música electrónica. [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/VovUYpYhoS0" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Matt Bianco

Matt Bianco és una banda anglesa formada al 1983.

Varen ser molt populars durant els vuitanta a tot Europa.

El gènere que toquen, s’anomena jazz pop.

Escolteu quin solo de piano mes maco.  M’agradaria saber la vostra opinió del solo, si us agrada o no.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/uJ7r0x47j5c" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

One thought on “Grups

  1. David Vilanova

    Doncs el solo de guitarra està molt bé i també sembla molt preparat. Parlant de solos també faltaria un de guitarra, ja que crec que hi quedaria molt bé jeje

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *