Enhorabona a tothom que va participar al festival de nadal.
MOLT BÉ!
I ho faré amb una sardana que es titula “A Betlem”
aprofitant que és nadal.
Enhorabona a tothom que va participar al festival de nadal.
MOLT BÉ!
I ho faré amb una sardana que es titula “A Betlem”
aprofitant que és nadal.