P5: Christmas songs!

Estem a punt d’encetar el desembre i ja hem començat a preparar el concert de Nadal.

Afortunadament, aquest any podem tornar a fer el concert al teatre de l’escola! Això si, ho fem prenent les mesures de prevenció de la COVID per tal de tenir un espai segur.

La família ens podeu ajudar cantant, escoltant i gaudint d’aquestes nadales conjuntament. Estem preparant-nos les següents Nadales:

P5 A i P5 B: Little snowflake

P5 A: Allà a dalt de la muntanya

P5 B: Els tres reis arriben a la ciutat

Aquests dies a l’aula, es nota l’entusiasme i les ganes que els infants tenen d’oferir un concert ben bonic a les famílies.

Aprofitem aquesta il·lusió, què és el motor i l’alè dels nostres desitjos i la nostra vida!

P4: Christmas songs!

P4 A i P4 B: I’m a little snowman

P4 A: Aquí és Nadal i estic content

P4 B: L’àngel i els pastors

Cançons de Nadal de P3

Afortunadament, aquest any podem tornar a fer el concert al teatre de l’escola! Això si, ho fem prenent les mesures de prevenció de la COVID per tal de tenir un espai segur.

P3 A i P3 B: A la nit de Nadal

P3 A: La llum del fanalet

P3 B: Tió de Nadal

6è: Christmas songs!

La família ens podeu ajudar cantant, escoltant i gaudint d’aquestes nadales conjuntament. Estem aprenent-nos les següents Nadales:

5è: Christmas songs!

4t: Christmas songs!

Estem a punt d’encetar el desembre i ja hem començat a preparar els dos concerts d’aquest Nadal.

D’altra banda, el dia 16 de desembre pel matí anirem d’excursió a la Factoria Cultural de Terrassa (abans anomenat Centre Cultural) a fer la trobada escolar de nadales.

La família ens podeu ajudar cantant, escoltant i gaudint d’aquestes nadales conjuntament. Estem aprenent-nos les següents nadales:

També ens estem aprenent la cançó “Quan somrius” amb llenguatge de signes. Aquí teniu l’enllaç per veure-ho al youtube.

3r: Christmas songs!

2n: Christmas songs!

1r: Christmas is coming…

Treballem el fort/fluix amb la Marxa Radetzky

Hem vist el vídeo de la Marxa Radetzky del concert d’any nou i hem picat de mans segons el que feia el director de l’orquestra.

També ens hem fixat en com el director diu al públic que piquin de mans fort/fluix.

Després ens hem posat a fer un concert amb instruments de percussió mentre una persona feia de director/a.

Som super bons músics!