AUDICIÓ: LA MÀQUINA D’ESCRIURE

Avui amb els alumnes de segon curs hem fet una audició divertida. La màquina d’escriure de Leroy Anderson. Hem pogut veure com funciona una màquina d’escriure i hem treballat l’audició activament. Podeu escoltar l’audició i veure una petita mostra del que hem fet en aquest vídeo.

2 thoughts on “AUDICIÓ: LA MÀQUINA D’ESCRIURE

1. tat

jo vaig aconseguir veure aquesta pel.licula de J. Cristian Andersen fa molt de temps i era genial!!No sé si es podria aconseguir veure el trosset en el que es veia el personatge tocant les tecles de la màquina d’ escriure, però seria genial.A més les ganyotes que feia eren superdivertides!!
    tat

2. acarre26 Post author

Hola Tat,
    Aquest trosset de pel·lícula que comentes l’hem passat a la classe i tal com tú dius els nens i nenes els hi ha fet molt de riure. També el penjaré al bloc perquè el puguis disfrutar.
    Salut i rialles
    àlex