FESTA BENVINGUDA A CICLE INICIAL

Ahir dijous 1 d’octubre vàrem celebrar la tradicional FESTA DE BENVINGUDA AL CICLE INICIAL on els protagonistes de la festa són tots els alumnes de primer que comencen aquest cicle i els organitzadors són els alumnes de segon.

Aquest any els alumnes de segon varen cantar una cançó de benvinguda que parlava dels dits de la mà. Com agraïment els nens i nens de primer també els hi varen cantar una cançó que parlava de l’escola.

Posteriorment vàrem ballar una dansa tots plegats i vàrem fer una berenada al Parc de l’Estació.

Va ser una festa molt maca on els alumnes de segon varen obsequiar als de primer un petit joc fet per ells a l’hora d’educació plàstica.

Escolteu que bé ho fan els alumnes de primer com canten la cançó: L’ESCOLA

2 thoughts on “FESTA BENVINGUDA A CICLE INICIAL

1. tat

Aquesta cançó que han cantat els nens i nenes de primer no a coneixia.En podria tenir la lletra???
    Ho heu fet genial!!
    Petons per a tots.