Curs 09-10

SANT JORDI 2010

Un cop més hem celebrat Sant Jordi amb un concert molt participatiu.
Els alumnes de 1r d’ESO han cantat la cançó “Més enllà” de Lax&Busto.
Els alumnes de 4t d’ESO han interpretat amb flauta i instruments orff el Canon de Johann Pachelbel.
Alumnes de batxillerat han interpretat amb flauta una cançó del grup The Corrs.
La nostra coral ens ha ofert 2 cançons: siyahamba i color d’esperança.
Finalment els professors i professores més participatius han cantat i interpretat “Mamma Mia” del grup ABBA.
Cal destacar que, entre cançó i cançó, s’han llegit poemes en llengua catalana,castellana,francès i anglès.

Moltes felicitats a tots!!!

Aquí us oferim el ppt que ha acompanyat les nostres interpretacions.

Sant Jordi 2010

Aquesta és la lletra de la cançó que cantarem i un ppt que us ajudarà a seguir-ne el ritme, FELIÇ SANT JORDI!

mamma-mia

Mamma Mia

Dimarts 22 de desembre de 2009

CONCERT DE NADAL!!!!

Ha estat genial! Els participants i les cançons que hem interpretat, han estat les següents:

1A1 Rudolph, el petit cèrvol.

1A2 i 1B2 Feliz Navidad!

1A3 Let it snow.

4t d’ESO L’hivern de Vivaldi, amb flauta i instrumental orff.

La Coral Santa nit. LA NOSTRA CORAL HA ACTUAT EN PÚBLIC PER PRIMERA VEGADA I HO VAN FER MOLT BÉ, MOLTES FELICITATS!!!

Professors i professores Una versió nadalenca de la cançó Viva la vida del grup Cold Play. QUÈ BÉ QUE HO VAN FER, VA SER TOTA UNA EXPERIÈNCIA OI?? MOLTES FELICITATS COMPANYS!!!

Cant comú Versíó nadalenca d’una cançó del grup La casa azul, que hem titulat Les vacances de Nadal, molt divertida i el resultat ESPECTACULAR!!!

Les professores de plàstica i els seus alumnes de 4t d’ESO van elaborar un vídeo titulat El blanc del Nadal, lema de la diada i de la decoració que tots ells han creat pel nostre centre, una preciositat. Vam veure el vídeo en primer lloc, abans de les actuacions, i ens van deixer bocabadats.

Dolors, Mª Rosa i Glòria professores de visual i pàstica i alumnes de 4t d’ESO, moltes gràcies ens ha agradat moltíssim!!!

Tot seguit podeu fer un petit tastet del nostre concert amb dos dels powerpoints que van acompanyar les cançons, esperem que us agradin molt!

ALUMNES I PROFESSORES/ES DEL COLL I RODÉS MOLTES GRÀCIES A TOTS I A TOTES DE PART D’EN DANI, EN FRANCESC I L’ALÍCIA!!!