13 de febrer del 2012: Anna Roig, cantautora

Anna Roig, la cantant del grup Anna Roig i L’ombre de Ton Chien va visitar els alumnes de 5è i 6è i els grups A4 i A5. La visita va sorgir de l’interès dels alumnes de 6è per conèixer qui és l’autora d’aquelles cançons que varen sonar d’ambient a l’hora d’entrar a l’escola. Ens posem en contacte amb ella. Accedeix a fer-nos la visita. Entre tots elaborem unes preguntes de temes que ens agradaria saber de la seva carrera musical.

Som-hi, engrescats i emocionats donem la benvinguda a l’Anna, tot seguit i després de donar-li la benvinguda comença la ronda de preguntes a les que ella molt gustosament respon. Tots plegats i ajudada del teclat de la classe cantem juntament amb ella la cançó “El Bigoti vermell” i “la Senyora tímida”.

Els de 5è també van  saludar-la i aprofiten per fer-li unes quantes preguntes més.

Finalment i per acabar la visita se l’obsequia amb un record de l’escola. Els alumnes li demanen un autògraf i ella de molt bon grat els hi dedica.

Gràcies Anna!!