Serveis Escolars

Screen Shot 2013-09-17 at 12.35.37

Menjador

L’escola disposa de servei de menjador que poden utilitzar tots els alumnes del centre de forma fixa o esporàdica.

El menjador està situat a la planta baixa amb un fàcil accés al pati i amb horari de 12:30 a 15:00 hores. Durant aquest temps monitores i monitors s’encarreguen del servei del dinar i de les activitats de lleure.

El menú s’elabora en la cuina del propi centre, això vol dir que hi ha una cuinera qualificada que cada dia prepara el menjar.

El llistat dels menús es lliura cada mes als alumnes fixos i s’exposa al tauló d’anuncis i al menjador.

Podeu posar-vos en contacte amb la responsable del servei de menjador de 9 a 10:00h. (Merche).

Si heu d’avisar per malaltia del vostre fill/a o sol·licitar règim, cal fer-ho abans de les 9:30h.

Altres serveis

Recordeu que l’escola ofereix el servei de “Bon dia” de 7:30h a 9h del matí.

• Psicopedagog/a.
  • Logopèdia.