HORARI D’ATENCIÓ A LES FAMÍLIES

Tot el professorat del centre disposa d’una hora setmanal per poder atendre a qualsevol família que vulgui parlar sobre l’evolució del seu fill o filla.

MESTRES D’ E. INFANTIL Es donarà la informació a la reunió de mares i pares
MESTRES DE PRIMÀRIA Dijous de 13:00 a 14:00 h

En cas que us sigui impossible, no dubteu de posar-vos en contacte amb les mestres i els mestres per trobar un altre horari.

Properament rebreu la convocatòria de la reunió de mares i pares de la classe dels vostres fills i filles. Un demanem la vostra assistència. És una reunió molt important per poder explicar-vos tot el que fa referència al nou curs que comença, i un bon moment de conèixer el professorat. Us avancem les dates

DATES DE REUNIÓ DE PARES INICI  DE CURS

P- 3 Dimarts 15 d’octubre
P- 4 Dimecres 2 d’octubre
P- 5 Dijous 26 de setembre.
1r i 2n Dijous 3 d’octubre
3r i 4t Dimecres 25 de setembre
5è i 6è Divendres 4 d’octubre.

Durant el segon trimestre l’escola organitza una Jornada de Portes Obertes a tots els pares i mares de l’escola.

S’elaboren 3 informes sobre el progrés escolar dels nens i nenes que es lliuren al final de cada trimestre. Durant el segon trimestre els tutors i tutores us convocaran per mantenir una entrevista.

Horaris d’atenció de Secretaria, Cap d’Estudis i Direcció

DIRECCIÓ Dimecres de 9:00 a 10:00 h.
CAP D’ESTUDIS Divendres de 12:00 a 13:00
SECRETARIA Dilluns i dimecres de 9 a 14

Us demanem que respecteu aquest horari, ja que en la resta d’hores estem fent classe.