Sant Jordi a l’escola

Hola a totes!

I ja ha arribat la setmana de Sant Jordi!

A la Comunitat de Grans hem fet moltes activitats culturals relacionades amb aquesta festa tan nostrada. Hem compartit una estona amb companys i companyes d’altres classes on hem llegit juntes i ens hem fet un obsequi elaborat per nosaltres mateixes. Al llarg de la setmana, hem pogut gaudir de diversos contacontes a càrrec de les famílies de l’escola.  El mateix 23 d’abril els més grans (els de 6è) han muntat la seva pròpia parada creant moltes peces artesanals relacionades amb aquesta data i hem pogut sortir a passejar pel barri per veure les roses i llibres al carrer.   I hem acabat la setmana amb “Camins de lectura” on hem muntat diferents ambients per tota l’escola amb llibres de diferents temàtiques on els infants ham pogut desplaçar-se per llegir-los.