Primer dia de la Setmana de les Arts

Hola Comunitat!

Hem començat la Setmana de les Arts i hem gaudit molt amb dues propostes molt interessants

1-Estem als núvols

2.Pop Art

Si voleu veure més imatges de la jornada, CLIQUEU⇓

Conferències de la Comunitat dels Grans

Avui ha estat el torn de 5è

Els nens i nenes de 5è ens han explicat, sota el títol QUÈ ÉS LA CIÈNCIA?, un munt de conceptes molt interessants.

Si voleu tornar a escoltar-la i veure-la, només heu de clicar al següent enllaç

ARRIBA LA SETMANA DE LES ARTS

La setmana vinent, la Comunitat de Grans gaudirem de la Setmana de les Arts.

Seran uns dies d’experimentació i descobriment plens de pràctiques enriquidores al voltant del fet artístic i de les seves diferents disciplines.

Recordem que les famílies esteu convidades a participar a l’elaboració de l’escultura gegant que farem el divendres a les 15:15h.

Us adjuntem l’horari que s’ha elaborat. Podreu veure les diferents activitats que durem a terme.

“Photo-Matao”

Conferència de 5è

Què és la Ciència?

Conferència a càrrec dels nois i noies de 5è

El proper divendres 9 de Novembre, a les 15:45h

Us esperem a tota la Comunitat dels Grans

I al cim, hi ha el Castell

Companys veniu a seure a aquesta banda.
Mireu al fons. El cor no us fa un sotrac
en veure les muntanyes fent garlanda
a l’enasprat* rocam de Burriac?

…CARRERES I CANDI, Francesc (1990).

*aspre1 : m. Pal, canya, plantat a terra per a sostenir arbres tendres i plantes enfiladisses.

La càmera va passar per les mans dels nens i nenes de 5è ⇓CLICA⇓

Sortida al Castell de Burriac

Com ja sabeu, demà dijous 11 d’octubre tenim programada una sortida al Castell de Burriac a Cabrera de Mar. Serà una sortida molt enriquidora per l’entorn on es troba, per poder relacionar allò treballat a les Xarxes d’Aula d’inici de curs i per “fer Comunitat de Grans”, una tradició de fa uns cursos a l’Escola.

En principi, no hi ha pronòstic de pluja i estem a l’expectativa del temps que farà. De tota manera, us demanem que vingueu equipats amb calçat resistent a l’aigua i amb impermeable, no sigui que ens sorprengui la pluja al llarg del dia.

Si sabeu cap dansa de la pluja, no la feu, si us plau!!!!!! Bona sortida per tothom!!!!!

Estrenem biblioteca i gaudirem de nous llibres

Oi que ha quedat ben bonica la Biblioteca dels Grans?

I a més a més…NOUS LLIBRES per aprendre sense parar!

Primera sessió Tallers Artístics

Avui ha estat la primera sessió dels Tallers Artístics del curs. Si cliqueu la imatge podreu veure més fotos… vosaltres mateixos/es traieu conclusions!

Comencem els Tallers Artístics

Aquesta setmana, a la Comunitat dels Grans, ja comencem els Tallers Artístics. Enguany són:

• Tecno-Art, on l’alumnat aprendrà robòtica i altres aspectes relacionats amb art i tecnologia.
  • Cosir i cantar, on seguirem desenvolupant els rudiments bàsics de la costura a mà i a màquina.
  • Move on, taller que s’incorpora el moviment i millorem les habilitats comunicatives en anglès.
  • Cuin-art,  per tal d’assolir eines per cuinar de manera creativa i adaptat a l’edat de l’alumnat.
  • Scrapbooking, on crearem diferents tipus de presentacions amb paper i altres materials amb una finalitat estètica.
  • Dibuix i pintura, per tal de millorar la seva habilitat per dibuixar amb propostes originals i diferents.

Recordem que es duran a terme els dimecres de 10:30 a 12:30 i que suposa que l’estona d’esbarjo s’avança a les 10h.

Esteu atents al bloc que anireu tenint més notícies.

Conferències de la Comunitat dels Grans

El proper divendres 6 d’octubre els nens i nenes de 6è oferiran una conferència sobre l’Antàrtida, tema que van treballar l’any passat de la mà de la Vanessa Balaguer, científica de l’Institut de Ciències del Mar de Barcelona (ICM)

Per fer un tastet i que tinguin un bon públic amb una mica de coneixements sobre el tema, us convido a mirar aquest meravellós documental: EL VIATGE DE L’EMPERADOR.

CLICA⇓

Portes d’embarcament

Miralletes Airlines fa una setmana que ha convidat a la Comunitat dels Grans i  ha obert les portes d’embarcament de 4t, 5è i 6è.

Les comandantes Llúcia, Leo i Mireia i les hostesses de tripulació Eva, María,Sònia,Clara, Júlia i Laura us acompanyaran durant tot el vol.

Cordeu-vos el cinturó que comencem!

FINAL DE CURS

El final de curs ha arribat i tots ens hem acomiadat!

Quina cerimònia més emotiva que vàrem viure: comiat dels Grans més Grans de l’Escola, comiat de la Loli, la nostra cuinera de fa tants anys…

Per si no hi sabeu, també va venir TVE. Us deixem unes imatges i el link del reportatge televisiu.

Els nostres millors desitjos per a aquestes vacances: que en gaudiu molt dels dies sense escola i ens veiem a la tornada amb energies renovades!!!!!!!

Comiat dels grans dels Grans

Divendres passat vàrem celebrar el comiat dels grans de la Comunitat de Grans i de l’Escola amb un sopar organitzat per les famílies i l’Escola conjuntament.

“El viatge que va començar el 12 de setembre arribarà a la seva fi en dues setmanes. Després d’un ben merescut descans, agafareu un nou vaixell. Desitgem que sigui un viatge ple d’emocions, coneixement i experiències enriquidores. Mai no oblideu d’on veniu i que una part de l’Escola Miralletes i de tot el seu equip sempre quedarà en vosaltres.”

Com ja veureu a les fotos, va ser una vetllada per compartir i emocionar-nos plena de records i bons desitjos.

Publicat dins de General | 1 comentari

Arriba el bon temps!

Arriba el bon temps i a l’Escola tenim programades moltes sortides i activitats.

Aprofitem per a recordar-vos que l’agenda és el recurs que fem servir per a prendre nota de totes les sortides i activitats que fem. Us demanem que la mireu diàriament per tal d’estar assabentats i que no us agafin per sorpresa.