Sant Jordi 2018

Enguany hem viscut una diada de Sant Jordi ben completa!

A primera hora els nens i nenes de sisè han estat venent roses i llibres.

Si cliqueu les imatges podreu accedir a les altres fotos de cada activitat.

Més tard hem sortit a fer una passejada pel barri per a viure l’ambient festiu de les seves parades amb llibres i roses. A l’Hospital de Sant Pau hem fet una cerca de les roses que apareixen als diferents monuments arquitectònics que allà s’hi troben. Després hem recorregut l’Avinguda Gaudí fins a la Plaça de la Sagrada Família.

A la tarda hem gaudit de la lectura amb l’activitat de Camins de Lectura on els alumnes més grans han estat padrins dels alumnes més petits i els han explicat contes als diferents espais habilitats i decorats per tota l’Escola. Es respirava un ambient de calma…

Ha estat una jornada molt bonica on hem gaudit de les roses i els llibres com a tradicions de Sant Jordi i poder compartir-ho ha estat fantàstic!!!!