Arriba la Setmana Cultural

La setmana vinent ve carregada d’activitats i sorpreses. L’iniciarem el dilluns amb una Diada de Sant Jordi ben especial on decorarem el vestíbul amb roses fetes pels alumnes de tota l’Escola als Tallers Artístics d’aquesta setmana.

➡ Recordem que els alumnes de sisè vendran algunes d’elles i també de naturals per tal de recaptar diners per l’activitat de final de curs que volen dur a terme. Així que prepareu la cartera que, per un mòdic preu podeu col·laborar amb ells!

Del dimarts al divendres gaudirem de la Setmana Cultural que, enguany, es titula “Filosofia i Ciència”. Aquesta setmana ja hem començat a reflexionar sobre les dues matèries, la relació entre elles i l’impacte que tenen en l’ésser humà.

Us deixem un petit resum de les activitats que farem a la Comunitat de Grans aquesta setmana que són ben variades: des d’una fira científica i debats socràtics fins a un taller de percussió per a tots els nivells.

➡ També recordar-vos que el dimecres a les 16h obrim les portes de l’Escola per tal que gaudiu del treballat al taller de “Cercles percussió” d’aquell dia.

Ens agradaria molt que poguéssiu venir!!!!!!!