Final de Segon Trimestre!

Quin final de trimestre a la Comunitat de Grans!!!!

Els nens i nenes de 4t han estrenat la seva pel·lícula, projecte de final de Xarxa d’Aula del Cinema! Ha estat un gran èxit on tota la Comunitat Educativa de l’Escola ha pogut gaudir de la seva feina i d’una projecció semblant a la d’un cinema amb tiquets, crispetes i molta emoció.

A 5è han fet un pica-pica de Pasqua amb xocolata i molta música i ball. Quina gresca es respirava a la seva classe. No us perdeu els vídeus on es veu la “marxa” que porten a sobre i el seu “flow”.

A sisè faran Mirachef, la versió “Miralletera” del concurs de cuina de la Televisió. El repte que han de resoldre és el de dur a terme la Mona de Pasqua més bonica i saborosa per grups de 5 alumnes en 45 minuts. Després la tastarem i decidirem quina és la guanyadora.

Aprofitem l’ocasió per desitjar-vos unes bones i merescudes vacances. Que descanseu i llegiu una mica. Que el tercer trimestre es presenta carregat de feina i a l’Escola estem amb tota la il·lusió del món per entomar-lo i anar plegats fins a final de curs!!!!!