Quarts de final XIV Concurs Nacional Lectura en Veu Alta

Ahir es va dur a terme la fase dels quarts de final del XIV Concurs de Lectura en Veu Alta on van participar tres representants de l’Escola en les seves respectives categories.

Hem preguntat els protagonistes sobre les seves impressions:

“Havies d’esperar molt a que acabés tothom. Va ser una mica llarg. Però em va agradar lllegir per tots i que estéssin atents a mi. M’agradaria repetir l’any vinent” Diu el Sebas Mateus de 4t.

“Em va agradar llegir amb els altres nens. Estava molt nerviós. M’agradaria repetir si pogués. Va ser guai” diu l’Esteban Malo de 5è, representant de l’Aula d’Acollida.

“En va agradar tot; sobretot l’organització i com ens van tractar. Repetiria l’any vinent” comenta el Guillem Jiménez de 6è.

Tot i que els nostres alumnes no van passar aquesta fase, va ser una gran experiència pels participants i pels assistents com a públic on es va poder gaudir de la lectura.

Us deixem una imatge dels participants. Si la cliqueu accedireu a tot l’àlbum.