Presentació

Em dic Jordi Solé i Camardons i aquest proper curs faré classes a l’Institut Cristòfol Ferrer de Premià de Mar. Aprofitant els mesos d’estiu començo a preparar el blog que hauria de servir com a interfície i punt de connexió amb els meus futurs alumnes de 3r de llengua catalana, de l’optativa també de 3r Llegir i Escriure, i de Cultura Clàssica.

El blog també estarà obert a tots aquells que estiguin interessants en l’educació i en els temes que s’hi tractaran. El fil conductor serà el currículum oficial de llengua catalana de la LOE i l’aplicació de les TIC a l’aula; ens interessarem també pel gaudi de la lectura en català, l’assoliment de les competències bàsiques (comunicativa, digital, audiovisual, pluricultural, aprendre a aprendre…), la transversalitat de les matèries, la llengua catalana, la literatura, l’actualitat sociolingüística catalana i d’arreu del món, la biografia lingüística, la transferència interlingüística en llengües romàniques, la interculturalitat i altres temes.

En molts dels comentaris que aniré incorporant miraré de fer alguna pregunta adreçada a l’alumnat per tal que me la responguin a a l’aula, o encara millor en aquest mateix blog. Després ho comentarem a classe

Esperem la vostra col.laboració