COMENÇA LA PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR

Comença el període de preinscripció al Miquel Martí i Pol: del 19 al 30 de març. Cal demanar hora al centre que trieu com a primera opció.

La documentació necessària:

  • Imprès oficial de sol·licitud (disponible a l’escola).
  • Original i fotocòpia del llibre de família o documents relatius a l’afiliació.
  • Original i fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor amb l’adreça actualitzada o el resguard de renovació del DNI amb certificat municipal de convivència de l’alumne.
  • Original i fotocòpia de la tarja sanitària de l’alumne.
  • Original i fotocòpia del carnet de vacunes (opcional).

En cas d’indicar-ho a efectes barem:

  • Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental.
  • Original i fotocòpia del certificat de renda mínima d’inserció. (PIRMI).
  • Certificat que acrediti malaltia crònica del sistema digestiu emés per un metge del sistema públic de salut.

SETMANA DE LA FRUITA

Com cada mes ha arribat la setmana de la fruita. Serà el DIMECRES 21 de Març i DIJOUS 22 de Març i DIVENDRES 23 de Març

Recordeu que si els vostres fills i filles tenen més gana poden portar FRUITS SECS.

PROGRAMA ANELLA

El programa Anella consisteix en recollir i portar a l’escola el màxim d’anelles que s’utilitzen per muntar els packs de les llaunes. Totes les anelles recollides a final de curs es portaran a reciclar i l’escola que més en recolli podrà guanyar un premi en metàl·lic per comprar material escolar.
Així que ja ho sabeu, animeu-vos i ajudeu-nos a reciclar!