La última col. Laboració del curs escolar 2025/26 ha sigut la d’un pare explicant dos contes: El violinista de Cremona i el Rei Marc. En els dos contes, els i les alumnes van representar els personatges.
En el primer conte, es ressaltava el paper de l’esforç i el treball per aconseguir els somnis que cadascú persegueix. En canvi, en el segon conte ens mostrava la diversitat com riquesa personal, assenyalant les característiques que cadascú tenim. En els dos contes, els i les alumnes han tingut que mostrar diferents rols. Els i les alumnes s’ho van pasar d’allò més bé.
Gràcies Eduard per fer màgia i fer-nos gaudir d’una agradable estona.