El passat 19 de juny , com a tancament del curs escolar, vam gaudir d’unes activitats a l’aire lliure a la piscina municipal de Seròs. Tots els nens i nenes de l’escola vam realitzar diferents activitats organitzades i guiades per uns monitors. A Cicle Inicial els nens i nenes van jugar a Datchball, van continuar saltant en un castell inflable, vam pintar cares, vam fer petites activitats de córrer (en equips). Desprès vam esmorzar xocolata i coca i, seguidament, vam gaudir de la piscina. Cal dir que aquest dia va ser molt emocionant pels nens i nenes, però, també, per les mestres. Tots ens ho vam passar molt bé i vam acabar el curs de manera molt divertida!
Us desitgem que passeu un bon estiu a tothom i gaudiu de les vacances!