6è: Visita a l’institut

La classe de 6è vam anar als instituts més propers de la nostra escola.

El primer institut que vam visitar va ser el Pau Casals, que el vam visitar el dia 27 de febrer.

En arribar a l’institut ens van rebre un home i alguns alumnes de la nostra escola que l’any passat anaven a sisè. Ells ens vas guiar per tot l’institut. Ens vam fixar en que les classes eren molt més grans que les de l’escola, que a cada classe hi havien menys nens i nenes que a les nostres…

El dia 6 de març vam anar a La Pineda.

En arribar ens va rebre una dona que ens va guiar per l’institut. Primer vam anar a l’aula d’actes on ens van fer un resum de com era l’institut i les seves experiències el primer dia. Després vam anar al pis de dalt i vam veure algunes classes. Més tard vam anar a la cantina de l’institut i ens van convidar a esmorzar, ens van oferir suc i alguns entrepans.

E1 dia 16 de març van venir 3 ex-alumnes de la nostra escola Mercè Rodoreda que ara van al B7 (Badalona VII). El primer que ens van explicar era a quin curs anaven, dos d’elles van a 1r de l’ESO i ell va a 2n de l’ESO.

Ens van explicar les seves experiències a l’institut i ens van dir que els hi féssim peguntes que volíem saber del B7 (Badalona VII). Aquestes van ser algunes de les preguntes que li vam fer a ells:

– Es pot portar mòbil a l’institut?

Ens van dir que sí, però no el podies fer servir a la classe.

-El material te’l compres pel teu compte?

Van respondre que si.

– Què passa si arribes tard els primers dies?

Ells ens van respondre: Els primers dies no passa res però quan ja portes un temps a l’institut et posen un retard.

-Els primers dies et perds?

Van respondre que sí però que t’acostumes ràpid.

-És veritat que els més grans et fan bullying?

Ens van dir que això era completament mentida.

-Et pots fer amic dels més grans?

Ens van dir que sí i que els podries veure tots els dies al pati.

Quan ens van contestar tots els neguit que teníem se’n van anar.

N.V.  C.C. i  N.B.

Accions

Informacions

Deixa un comentari