La policia a segon

No us espanteu! La policia municipal va venir a la nostra classe a ensenyar-nos educació viària.  Ens van explicar moltes coses sobre les normes a seguir quan anem pel carrer. També ens van donar indicacions per si algun dia ens perdem… Hem de recordar sempre un número de telèfon!

També vam jugar amb l’Evi!

Mireu algunes fotografies!

Les Pinyes a la biblioteca!

Les Pinyes vam fer una sortida a la Biblioteca Vapor Badia. Quan vam arribar una noia ens estava esperant amb la biblioteca buida, era tota per nosaltres!
El primer que vam fer va ser parlar sobre les normes bàsiques de comportament a la biblioteca, que un cop a la classe, vam recollir en un llistat:
NO ES POT:
1. Trencar els contes
2. Cridar
3. Córrer
4. Menjar
5. Molestar
6. Jugar
La noia ens va continuar explicant quin material hi ha a la biblioteca ja que no només hi ha contes. Podem trobar revistes, CD’s de música i DVD que pots portar-te’ls a casa o mirar allà mateix. Ens va explicar com podiem portar-nos aquests materials a casa: hem de ser socis i hem de tenir un carnet de la biblioteca!
Després, ens va ensenyar contes de molts tipus i ens va explicar com estan classificats als prestatges i que volia dir cada símbol que els identifica.
Finalment, ens va explicar un conte molt divertit sobre un cocodril i vam fer una conversa per treure les nostres pròpies conclusions.
Abans de marxar, vam poder mirar contes i revistes allà mateix posant en pràctica tot el que ens havien explicat prèviament i ens vam emportar a casa la documentació necessària per fer-nos socis de la biblioteca.
Ens ho vam passar molt bé i ara, qui vulgui pot repetir l’experiència acompanyat dels pares… si és que no ho heu fet ja, és clar!!!

DIA DE LA PAU!!

El passat dia 31 de gener, tot el personal de l’escola va cel·lebrar el dia Internacional de la Pau. Vam fer un gros símbol al pati i tots junts vam llegir un manifest.

Visita al Museu del Gas!

Els alumnes de 6è de Primària hem anat avui, 6 de febrer, a visitar el Museu del Gas.
Hem après  molt sobre el gas i l’electricitat gràcies tant a la visita com als  tallers i experiments.

Ens ha servit per poder veure i practicar tot allò que estem aprenent a medi!

Treballem els valors a 4t d’EP!!

Els alumnes de 4t de Primària hem reflexionat i treballat els valors relacionats amb la pau, i ho hem fet mitjançant les paraules encadenades.Ens ho hem passat molt bé,  perquè a més de reflexionar sobre aquests valors, hem après a utilitzar el programa “Power point” . Mireu el resultat del que hem fet entre tots!!!

LA PAU 4T

Happy ever after!

Els alumnes de Cicle Inicial hem anat a veure una obra de teatre en anglès.

Hem vist un príncep que buscava la seva princesa i totes les aventures que ha de passar fins a trobar-la.

Fins i tot ens ha demanat ajuda i alguns de nosaltres hem pujat a l’escenari.

Us deixem algunes fotografies de l’obra!

La Pau a infantil

Durant aquesta setmana, les maduixes, les llimones i les pinyes hem treballat la PAU. Hem parlat que tots hem de ser amics, no ens hem de barallar, ens hem d’estimar i hem de compartir.

El dia de tallers vam fer aquest treball tan xulo que us ensenyem, i el tindrem penjat uns quans dies al passadís de l’escola.
Esperem que us agradi!

Hem anat al Cosmocaixa!

Els alumnes de Cicle Inicial hem anat d’excursió al Cosmocaixa! Al matí hem fet una visita lliure a l’exposició i hem vist el bosc inundat i uns aquaris amb peixos i animals molt curiosos. També hem tocat un bloc de gel molt gran, quin fred! Hem recorregut tota la sala i hem pogut jugar amb uns elements amb electricitat que, a l’acostar-hi la mà, la llum es movia.
Després de dinar, els nens i nenes de primer hem realitzat el taller “Toca, toca”. Hem pogut conèixer i tocar animals tan sorprenents com la granota, el milpeus, un ratolí i… una serp! Sí, sí, com ho esteu llegint! Hem pogut tocar una serp de debò, tot i que al principi teníem una mica, a poc a poc ens hem envalentit  i tots hem pogut acariciar la seva pell freda!

Els de segon hem entrat al Planetari Bombolla. Abans d’entrar-hi, ens han ensenyat com és que a la Terra tenim llum algunes hores del dia i ens han preguntat com podia ser que la Lluna tingués llum si no és una estrella. Després hem vist els planetes i les seves mides respecte el Sol. Finalment,  la monitora ens ha conduit dins al Planetari. Ha encès un “cel”d’estrelles i ens ha ensenyat algunes constel·lacions com l’Ossa Major i la Menor i ens ha explicat les seves històries.

Hem après molt i ens ho hem passat d’allò més bé!